sâmbătă, 31 decembrie 2011

Timpul

Timpul este acea variabilă, acea chestie care se joacă cu noi. Trece pe lângă noi fără să ne dăm seama, uneori foarte repede încât nu ne dăm seama, alteori foarte greu încât ne-am dori să meargă mai repede.

E "chestia" aia care ne face să vedem că nu mai e zi şi s-a făcut noapte... sau invers şi aşa cum e acum la sfârşit de an ne face să realizăm că a mai trecut un an, am mai îmbătrânit un an şi de mâine e iarăşi 1 ianuarie şi ciclul începe din nou. Oricum o să ni se pară că trece doar o săptămână şi... se face iarăşi 31 decembrie.

Când eram mic, parcă timpul trecea altfel, parcă ziua chiar avea 24 de ore, mă duceam la şcoală şi aveam timp şi de lecţii şi de ieşit afară la joacă până oboseam şi tot abia ora 20 era. Nu ştiu cum se făcea frate, dar timpul era altul, trecea altfel. Acum... s-a făcut dimineaţă, s-a făcut ora 16 şi gata e 22 şi trebe să te culci şi... parcă nu faci nimic.

Mai ales cum a fost în ultimele zile când am alergat după cumpărături, am făcut calcule, am luat gramaje, bucăţi, felii şi litri, apoi am pregătit o parte din ele... Acuşi era dimineaţă, acuşi era noaptea târziu... sau mai bine-zis dimineaţa următoare!

Ba în seara asta era să rămânem şi fără Revelion că aşa am fost eu bun la suflet şi l-am acceptat şi pe ăla şi pe celălalt care a venit cu nu ştiu mai cine şi ne-am adunat prea mulţi. Din cauza unor întârziaţi care se trezesc ei în ultima secundă de parcă Revelionul ăsta e cine ştie ce mare filosofie, s-a supărat patronul localului că ne-am adunat prea mulţi. E bine totuşi că la un moment dat m-am enervat şi-am spus stop, altfel cine ştie câţi dracu' ne strângeam de mai construia un etaj la local ca să încăpem noi!

Bine că până la urmă s-a terminat totul cu bine, să aud eu pe unul că nu-i convine nu ştiu ce că... am prieteni pe care-i pun să-l cârpească :)

Şi uite-aşa şi ultimele ore ale penultimei zi din an şi primele ore ale ultimei zi din acelaşi an ne-au prins în focuri, discuţii şi parlamentări. Acum nu mai rămâne să treacă decât ziua asta, ditamai petrecerea dintre ani, care deja e ca o nuntă la noi, hrănim un sat mic cu ce am eu pe balcon şi... ne vedem la anul când resetăm pe timpul ăsta la zero şi o luăm de la capăt!

LA MULŢI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu