marți, 27 decembrie 2011

Mama


Mama

1. Fac şi eu parte din club
Şi răsuflu printr-un tub
Că lucrezi mereu-mereu
Şi apoi gâfâi din greu

2. Sunt foarte perseverent
Nu fac un antrenament
Da, le faci pe toate trei
Dacă eşti nebun, ce vrei?!

3. Însă eu să ştii, am parte
De mămici, hmm, ca la carte
Vin să îşi înveţe plodul
Să se apere nerodul

4. Îi aduc de ei să scape
Şi în pat să se îngroape
Liniştite sunt o oră
Şi-ora aia o adoră

5. Vine frate câte una
Se comportă ca nebuna
Decolteu-i nesimţit
Pula iar ţi s-a belit

6. Şi când vorbeşte cu tine
Să te uiţi la ea nu-ţi vine
M-aş uita în decolteu
Că doar sunt bărbat şi eu

7. Vă rog cotizaţia
Şi descheie-ţi bluziţa
Că ai frate nişte ţâţe
Seamănă cu două mâţe
8. Şi m-aş zbengui niţel
Aş lătra ca un căţel
Gata, că m-ai dat pe spate
Şi lu fi-tu-i fac un frate

9. Vine alta mai peltică
Fata mea essste cam mică
Şi te rog pe dumneata
Sss-ai mare grijă de ea

10. Am, dar stai şi tu o dată
Chiar dacă eşti cam umflată
Ai copane şi ai piept
Şi nu pot să mai aştept

11. Alta cu piercing în nară
Pe tine-ai vrea ca să sară
Că are şi tatuaj
Parcă intri în sevraj

12. Nu toate sunt bunăciuni
Să nu credem în minuni
Că la sală vin şi ele
Grase, slabe, bune, rele

13. Alea de ochii-ţi clătesc
Le-am împărţi-n mod frăţesc
Toate mie, nimic ţie
Aşa gândim la beţie

14. Uite ca să încheiem
Pentru că nu mai putem
Jur că m-au băgat în boală
Mămici cu copii la sală!



© Copyright August 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu