luni, 26 decembrie 2011

Bădăranul


Bădăranul


1. În principiu nu-s normal
Ai o faţă ca de cal!
Coama atârnă pe spate
Păi da, că eşti roib, măi frate!

2. Eu zic c-am crescut frumos
Oare? Eşti întors pe dos!
M-am înălţat an de an
Şi-ai ajuns un bădăran

3. Nu e mă adevărat!
Lumea asta de căcat
Da, ştiu, ea te face-aşa
Nu îi dăm în pula ta?

4. Eu sunt clar un îngeraş
Foarte vesel şi poznaş
Pe dracu, eşti mitocan
Şi foarte des grosolan

5. Să ştii că n-am nicio vină
Şi taci că-ţi fut una-n splină
Uite.. vezi... mahalagiu
Şi eşti foarte cusurgiu

6. Dacă lumea este rea
Îi atac, ce pula mea!
Lasă şi tu garda jos
Mereu eşti prea serios

7. Nu vreau să fiu atacat
C-o să mă simt de căcat
Hai că nu-i vorba de asta
Zici că te-a lovit năpasta
8. Vrei să spui s-o las mai moale?
Unii au capete goale
Să nu mai fii-atât de josnic
Zici că sunt al tău duhovnic

9. Vrei să zici că sunt ciufut
Gata, mă simt abătut
Sărăcuţul... accident
Du-te, eşti impertinent!

10. Dacă spui că sunt mojic
Să mă săruţi sub buric
Hai, jigneşte-nencetat
Că doar eşti neruşinat

11. Mă apăr, îmi pun un scut
Greu poate fi desfăcut
Pe dracu, eşti un mârlan
Şi un mare ţopârlan

12. Bă, dar tu m-ai desfiinţat
În bucăţi m-ai disecat
Da ce dracu ţi-am făcut
Chiar aşa sunt prost crescut?

13. Mă abţin şi tac de tot
C-o să mă cârpeşti în bot
Eşti obraznic, eşti dement
Şi un pic cam insolent

14. Mă dizolv, mă descompun
Şi de azi nu mai compun
Ce căcat, chiar te-ai tâmpit?
Tu continuă-am glumit!


© Copyright October 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu