luni, 19 decembrie 2011

Adevăratul Moş Crăciun


A venit şi ziua cea mare, împreună cu trei colegi de antrenament: Laurenţiu (albastru), Domniţa (portocaliu) şi Dragoş (verde) am avut reprezentaţie la copii.

Adevăratul Moş Crăciun



1. Bine v-am găsit aici
Voi cei mari şi voi cei mici
Mi s-a stricat săniuţa
Şi am venit cu bărcuţa

2. Este seara de Ajun
Şi am multe să vă spun
Şi cadouri să vă dau
Însă jos un pic să stau

3. Bună seara, dragii mei
Adulţi şi cu prichindei
Eu sunt Moşu-adevărat
De sac sunt împovărat

4. El este un impostor
De la voi vreau ajutor
Să îl demasc pe bandit
Uite-l, zici că-i adormit

5. Nu este adevărat
Şi ce dacă-s îmbrăcat
Altfel decât cum e Moşu
Trebuie să fiu în roşu?

6. Mi s-a murdărit costumul
Fiindcă lung a mai fost drumul
Cred că încerci în zadar
Păi... voiai să vin murdar?

7. Sincer nu ştiu cine eşti
Şi vii şi prostii vorbeşti
Azi în seara de Ajun
Eu sunt cel mai Moş Crăciun

8. Şi-uite ca să-ţi dovedesc
Că deloc eu nu glumesc
Un concurs eu îţi propun
Să vedem care-i mai bun

9. Care-i cel adevărat
Păi te bat de te las lat!
Nu mi-e frică, nu m-ascund
Şi-ţi mai dau şi-un şut în fund

10. În faţă cerşesc clemenţă
Că nu-i rost de violenţă
Trebuie ca să fim paşnici
(arătând spre pantaloni)
Îmi plac ăştia, sunt chiar straşnici

11. Mă, tu faci mişto de mine?
Moşule, chiar nu ţi-e bine?
Aha, mi-ai zis că sunt Moşu
Nu te umfla ca cocoşu

12. Şi ziceai de un concurs?
Haide, ţine-mi un discurs
Îţi explic pe îndelete
Numai stai că îmi e sete
(Moşu bea apă, celălalt îl imită ca un pantomim)

13. Ce faci mă, eşti derbedeu?
Tu chiar mă imiţi mereu?
Păi dacă mă pui s-aştept
Cred... ţi-e frică să-mi ţii piept!

14. Să revenim la problemă
Că m-am trezit c-o dilemă
Cum crezi tu că mă goneşti?
Nu cred c-o să îndrăzneşti!

15. (Intră arbitru cu o sticlă în mână)
Linişteee! Vrei suc la litru?
Astăzi eu vă sunt arbitru
Şi o să faceţi ca mine
Că de nu... nu vă văd bine

16. Alegeţi acum din sală
Trei, însă cu chibzuială
Nu-mi alegeţi un părinte
Altfel o să vă ţin minte

17. Trei copii de fiecare
Să-i aveţi ca ajutoare
Pentru voi să concureze
Şi tehnici ei să presteze

18. Mda, e o idee bună
E o idee nebună
Ba nu, trebuie s-accepţi
Cumva să câştigi te-aştepţi?

19. Haideţi, haideţi, mai cu viaţă
Că se face dimineaţă
Vă alegeţi concurenţi
Sau îi pun pe cei prezenţi?
(se aleg 6 copii: 3 băieţi şi 3 fete)

20. Lumea e nerăbdătoare
Hai cu toţii în picioare
Frumos vă aliniaţi
Şi rândul vi-l aşteptaţi
21. Primii doi vă rog în faţă
Privirea ta mă îngheaţă
Să nu mă dezamăgiţi
Pe rivali să-i nimiciţi

22. Tu chiar ai minte de urs?
E doar un simplu concurs
Nu este rivalitate
Ăsta n-are minte, frate!

23. Shiho-Nage-mi arătaţi
Dar vă rog să nu-l stricaţi
Să-l faceţi uşor, frumos
Pe saltea s-o aşezi jos
(2 copii fac Shiho-Nage)

24. Şi tu faci Ushiro-Ukemi
Şi te rog să nu te temi
Te ridici frumos în gardă
De nu-o să te leg c-o zgardă

25. Moşule, eşti violent
Uită-te şi fii atent
Cît de bine fac tehnica
Şi să termini cu predica

26. Buuun, să trecem mai departe
Voi vă rog să staţi deoparte
Următorii doi la rând
Şi vă rog să faceţi blând

27. Am nevoie pân la baie
Da tu fă un Ude-Osae
Uit ce bine l-a făcut
Nu mă mai duc, mi-a trecut
(2 copii fac Ude-Osae)

28. Bravo, nimeni nu vă-ntrece
Aţi făcut de nota zece
Şi arbitru-i mulţumit
La loc acum vă trimit

29. Şi ultimii concurenţi
Să fiţi şi voi doi atenţi
Că părinţii vă privesc
Nu vreau să vă dojenesc

30. Shomen-Uchi lovitura
Şi vreau... negativ, deci Ura
Iar tehnica... vreau gingaş
Să-mi faceţi Kote-Mawashi
(2 copii fac Kote-Mawashi)

31. Extra-nemaipomenit
Uite cum le-a reuşit
Dom’le, ăştia-s samurai
Hai... cadouri, ce mai stai?

32. Cum adică el să dea
Nu mă vezi în faţa ta?
N-aţi văzut? Sunteţi barbari?
Ai mei au fost cei mai tari

33. Toţi şase s-au descurcat
Foarte bine s-au mişcat
Kamae, tehnică, priză
Eu am să propun remiză

34. Bine, fie, hai, accept
Că nu pot să îţi ţin piept
Vreau să-mi uşurez din sac
Ce-am aicea? Un rucsac!

35. Haide să ne înfrăţim
Şi la toţi să împărţim
Să ne liniştim acum
Este seara de Ajun

36. Ajutoare-ajutoare
Ce faceţi aici voi, oare?
Daţi cadouri fără mine?
Păi nu vă este ruşine?

37. Eu v-am trimis înainte
Să-mi spuneţi care-i cuminte
Şi voi vreţi să-mi furaţi treaba?
Ia hai, nu mai staţi degeaba!

38. Să mi-i aranjaţi în rând
Şi să nu-i aud strigând
După cum seama v-aţi dat
Eu sunt Moşu-adevărat

39. Şi vă urez tuturor
La anul să aveţi spor
Şi să fiţi cu toţi cuminţi
Să-i ascultaţi pe părinţi

40. La şcoală fiţi cei mai tari
S-aveţi numai note mari
Să creşteţi cu toţi vlăjgani
Mă plec şi spun LA MULŢI ANI!




© Copyright October 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu