miercuri, 28 decembrie 2011

Liderul


Liderul


1. Liderul e ăla care
Ne duce pe toţi spre soare
E conducător suprem
Şi de-aia-i facem poem

2. Este-n frunte negreşit
Chiar dacă e un tâmpit
Importantă este faţa
Taci, că sigur mă ia greaţa

3. Când bate cu pumnu-n masă
Toţi stăm drepţi cu pula scoasă
Pentru că se-arată zbir
Şi-nlemnim mai abitir

4. La bani mărunţi ne şi ia
Ia mai dă-l în pula mea
Ştie decât să se bată
În piept de... băiat sau fată

5. Cu mâna gesticulează
Şi nu toţi îl agreează
La un loc pe toţi ne-adună
Şi vrea ca să se impună

6. Să ne bage-idei în cap
Că noi avem handicap
Suntem nişte ţărănoi
Gândeşte el pentru noi

7. De ai o idee bună
Că e naşpa o să-ţi spună
Dar apoi din întâmplare
O şi pune-n aplicare

8. Dar nu o să recunoască
Şi nici n-o să-ţi mulţumească
Nu că altfel era-a ta
Asta sigur e a mea

9. De cumva îl eclipsezi
O să-ncepi să-l enervezi
Şi-o să-ţi caute cu ură
Un micuţ nod în papură

10. Că eşti leneş şi banal
Ia să mă pupi tu anal
Că nu eşti prea conştiincios
Că te dai bolnăvicios
11. Dar n-ai ce să-i zici defel
Te arde la portofel
Şi pleci capul şi înghiţi
Bă, lideri, voi m-auziţi?

12. Uneori chiar vă lăsăm
Că ne vine să vărsăm
Vă vedem aşa cocoşi
Dar nu sunteţi sănătoşi

13. Alteori ne e şi milă
Sunteţi reci ca o reptilă
Sunteţi ca o lăbăreală
Suferiţi de... „lidereală”

14. Nimeni nu are dreptate
Asta fără doar şi poate
Cele mai bune idei
Ce pot ieşi din condei

15. Nici nu luaţi-n considerare
O mică modificare
Dacă io-s liderul tău
Numa io-am dreptate, zău

16. De aia sunt aici ales
Voi chiar nu aţi înţeles?
Ca mine altul nu e!
Ah, ce ţi-am da noi muie!

17. Te lăsăm ca să fii prost
Că oricum nu are rost
Să îţi deschidem mintea
Nu c-acolo ai ceva

18. Eşti acolo de faţadă
Mulţi lideri sunt proşti grămadă
Dar cu pile şi cu bani
Ajungi sus şi-ţi faci duşmani

19. Acum cine e deştept
Ştie că n-am fost nedrept
Dacă vreunul e tâmpit
Şi crede că l-am jignit

20. Şi-i cu musca pe căciulă
Să ne roadă-ncet de pulă
Am făcut puţin pe prostu
Că doar... e liderul nostru!





© Copyright August 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu