vineri, 23 decembrie 2011

Perceptorul

După cum era de aşteptat, după scenetă au urmat şi câteva poezii :)


Perceptorul


1. Într-o seară fioroasă
Îndreptându-se spre casă
Frecându-se-ncet la mâini
Capul plecat ca la câini

2. Ruşinat şi cam sfios
Îl lovi aşa... frumos
Bă, eu mă mut la Tulcea
Du-te mă, fugi de-aicea

3. Serios că e pe bune
Şi te rog nu face spume
N-am ce face, asta e
De casă sunt departe

4. Însă ho, nu te las baltă
Uite-ţi pasez o unealtă
Să strângă taxa la sală
Îi bagă pe toţi în boală

5. Uite-l că stă în genunchi
Se scarpină de păduchi
Cine mă, ăla lăţos?
Du-te dracu, eşti greţos!

6. Ascultă-mă şi pe mine
O să se comporte bine
O să-ţi vină c-un topor
Deci e bun de... perceptor!

7. Ar fi bun să strângă birul
Înţepat ca trandafirul
Dă cu pumnul în saltea
O să devină belea!
8. Aşa cum e taliban
O să strângă ban cu ban
Termenul dacă se duce
De gât o să mi-i apuce

9. Bă ţărane, nu dai taxa?
Să-mi cumpăr şi eu Metaxa!
Zapciu eu am fost numit
Şi te omor negreşit

10. Zi ca mine şi plăteşte
Că de nu... Doamne fereşte!
O să te fereşti de gloanţe
Când dau lista cu restanţe

11. „Executor rău să fii!”
Aşa mi s-a zis, să ştii
„Taie şi-apoi spânzură
Dă-le acupunctură!”

12. Nimic fie amiabil
Rupe-l pe contribuabil
Ţi se-oferă un serviciu
Crede-mă, nu-i din oficiu

13. Nu te face c-ai uitat
Tot tu te faci de căcat
Vei fi văzut bulangiu
Şi un ieftin mocangiu

14. Aşa că fii om ca toţi
Şi scobeşte-te-n chiloţi
Şi nu mai fă pe săracu
Că te fut de te ia dracu!



 

© Copyright October 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu