luni, 5 decembrie 2011

Metrosexual

A nu se înţelege că sunt ăia care fac sex în metrou, deşi ar fi interesant să faci asta aşa printre nuanţe de lumină şi întuneric cum merge metroul dintr-o staţie în alta.

Nu! Metrosexual este un neologism apărut în Anglia după anii '90, un termen inventat de jurnalistul britanic Mark Simpson şi se defineşte a fi persoana de sex masculin ce are un comportament feminin în îngrijirea estetică (epilare, pensare, manichiură, pedichiură, etc.), dar uneori şi în gesturi. Termenul metrosexual nu are nimic în comun cu orientarea sexuală.

E cunoscut faptul că sunt bărbaţi cu pilozitate foarte abundentă, că sunt bărbaţi care nu suportă să aibe mult păr în zone intime sau la subraţ sau pe spate sau pe piept.

La fel de cunoscut e şi faptul că sunt femei care adoră să-şi bălăngăne nasul şi buzele prin părul de pe pieptul iubitului şi wow ce viril e, ce bărbat e, deşi virilitatea şi lungimea "lui" sau a actului nu au nimic de-a face cu părul de pe piept.

Sau... să îşi înţepe toată bărbia de barba iubitului, că cică te gâdilă plăcut. Te gâdilă plăcut şi după aia eşti roşie în barbă de parcă ai stat la fiert în cratiţă cu un rac.

Fiecare cum alege, fiecare cum îi place, uite... eu chiar dacă am părul lung şi pot fi considerat pletos, lăţos sau mai ştiu eu cum, mă bucur că nu am pilozitate excesivă şi sincer nu mă deranjează să fac o baie cu spumant, să mă dau cu o cremă de corp şi / sau de mâini ca să am pielea parfumată, să mă dau cu un parfum care să se menţină toată ziua, să îmi fac o mască la păr şi încă câte şi mai câte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu