marți, 20 decembrie 2011

Lucruri de făcut prin casă

Chiar dacă m-am mutat de mai bine de 4 ani, ca la orice apartament, mai faci una, mai repari alta, etc..

De curând mi-am pus oglinzile la cele 4 uşi de la şifonierul din dormitor, plus alte mici chichiţe de reparat, modificat prin casă. Deci... lemnăraie.

Am avut şi intenţia să cumpăr şi ceva mobilă şi am căutat pe net, una-alta. Am dat peste site-ul http://www.vreaumobila.ro/ de care sincer nu ştiam.

Mulţi mi-au zis când m-am mutat să-mi fac un pat benga în dormitor şi să caut saltele ca lumea nu bălării şi să-mi schimb patul din sufragerie şi să caut nişte modele de canapele faine şi pe colţ. De asemenea să caut scaune rezistente pentru bucătărie.

Atunci a fost o nebuloasă în capul meu, caută, du-te, întreabă, cere detalii, etc.. Însă încet-încet le-am făcut pe toate, le-am cumpărat pe rând, acum am pus şi oglinzile la uşile de la şifonier şi totul e OK.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu