joi, 24 noiembrie 2011

Tupeu de băşicaţi


Vine Revelionul!

Pentru că nu se mai poate face ca şi anul trecut la mine, deoarece vom depăşi numărul de 24 de persoane, am căutat un local care să ne închirieze spaţiul, dar fără meniu, că la meniurile servite de localuri, ba poate nu îţi place una, ba nu e pe gustul tău ce se bea, etc.. Aşa... noi plătim închiriatul şi la mâncare şi băutură ne ocupăm noi şi luăm astfel încât să îndeplinim gusturile tuturor, că doar toţi dau bani şi trebuia să-i mulţumim pe toţi.

Printr-un coleg de la sală, am găsit localul, am vorbit cu patronul, ba i-am şi plătit deja. Ne-a pus în vedere că dacă se sparge ceva se plăteşte pe loc, dacă cineva ia ceva de la bar să plătească pe loc şi... un număr de maxim 30 de persoane, deşi acolo încap lejer 50. Barul lui, regulile lui, le respectăm. Am fixat o sumă de 110 lei / persoană din care cam 45-48 înseamnă partea de închiriere, restul... haleală şi băuturi!

Şi cum omu a spus 30 de persoane, normal mi se pare ca primul venit, primul servit, primii 30 care plătesc, ăia sunt. Dar stai că avem talentaţi printre noi care, în afara faptului că nu fac nimic şi nu se zbat, mai au şi pretenţii. E scump frăţică, auzi, cum 110 lei? E mult, e sumă mare! Foarte bine, fă acasă Revelionul cu un pahar de apă, dar ai grijă să nu uiţi robinetul deschis că se adună la apometru şi plăteşti mult!

Şi mai este altă categorie care spune... păi stai, eu nu beau aia, mie nu-mi place ailaltă, nu se poate să dau mai puţin? Nu, nu se poate, vreţi liberté, egalité, fraternité, păi aşa să fie. Nu e problema mea că tu eşti vegetarian şi mănânci iarbă, la fel cum nu e problema mea că tu nu bei alcool sau bei orice alcool excepţie făcând tăria.

Dacă vrei să vii, plăteşti, că e o seară specială în care ne distrăm cu toţi. Sau dacă nu-ţi convine, apucă-te tu data viitoare să organizezi un Revelion sau orice altă aniversare/petrecere şi să vezi dacă e greu sau cât de greu e şi cum răzbeşti să iei banii de la toţi şi să-i mulţumeşti pe toţi şi după aia mai vorbim. Că aşa fiecare se dă deştept dar... nefăcând nimic, doar comentând.

Aşa că fac Revelionul cei care vor cu adevărat, nu că „da, vreau dar n-am acum bani, îţi dau mai târziu”. Mai târziu s-ar putea să nu mai prinzi loc în cei 30 care e limita. Dacă eşti în stare să te împrumuţi de bani pentru a-ţi cumpăra nişte pantaloni sau farduri sau... altele, atunci poţi să te împrumuţi şi pentru a da banii deRevelion la timp. Asta dacă vrei cu adevărat sa vii!

Aşadar... 110 lei / persoană, 30 de persoane, primele 30 de persoane şi cam atât. Cine vrea cu adevărat, vine! Cine nu... va vedea pozele şi filmele şi tare se va oftica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu