vineri, 11 noiembrie 2011

Eugen


Eugen

1. Suntem toţi aici la masă
Şi nu avem pula scoasă
Şi citim aici în şoaptă
Pentru că el se aşteaptă

2. Nu zbierăm ca doi demenţi
Că mai sunt şi alţi clienţi
Şi ne facem de ruşine
Dacă el plăteşte... bine!

3. Se numeşte Eugen
Şi respiră oxigen
Foarte des ne enervează
Peste tot el ne filmează

4. Nici la baie nu te lasă
Stai şi tu cu pula scoasă
El pac bliţul şi: „Te-am prins!”
„Ia şi pune-te pe lins!”

5. I se zice Eugică
Bea de stinge, dar nu pică
Cred că are în stomac
Burete, nu-i tolomac

6. Că îi plac, cică se zice
Băuturile-alcoolice
Eu nu l-am văzut să bea
Decât Cola şi cafea

7. De mâncat, ştiu că îi place
Numai afrodisiace
Iar leguma preferată
E cărniţa la bucată
8. Nu carnea dintre picioare
Aia nu se papă oare?
O preferă în alt mod
Da, mă scuzi, sunt un nerod

9. Cel mai mult adoră, bre
Cărniţa de pasăre
Când vezi copănel de pui
La faţă te descompui

10. Azi e ziua lui Sinatra
E fosilizat ca piatra
Dar îi dăm încet să bea
Să se-nmoaie-n pula mea!

11. Nu prea mult că se pileşte
Şi adoarme ştrengăreşte
Şi se trezeşte machiat
Cu cap greu şi dezbrăcat

12. Noi îţi mulţumim din plin
Că ne-ai dus la Adivin
Şi ne-ai dat să bem pe scaun
Chiar de mâine-o să fiu chiaun

13. Am fost calmi şi liniştiţi
Nu suntem noi chiar tâmpiţi
Nu te-am făcut de ruşine
Deşi cred că era bine

14. Acu scoate portofelu
Nu mai privi ca tembelu
Că noi suntem mitocani
Dar îţi urăm LA MULŢI ANI!



© Copyright October 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu