vineri, 4 noiembrie 2011

Scufiţa Roşie şi Albă ca Zăpada


Scufiţa Roşie şi Albă ca Zăpada



1. Hai nu-ţi mai plimba codiţa
Ştim cu toţi că eşti Scufiţa
Roşie şi purisancă
Colo jos la fofoloancă

2. Iar tu Albă ca Zăpada
Ce papă la pitici spada
Chiar de-i ca o scobitoare
Dacă-i mică, nu te doare

3. Eu... sunt mică-mititică
Mă duc la a mea bunică
Să-i duc dragă de mâncare
Că de nu haleşte, moare

4. Eu am păr de abanos
Sus în cap, la fel şi jos
Şi-s frumoasă făr de seamă
Mă urăşte a mea mamă

5. Se zgâieşte ca o chioară
La... oglindă-oglinjoară
Şi o-ntreabă pe aia de
Ea mai frumoasă este

6. Lasă dragă că nici tu
Nu eşti mai urâtă, nu?
Te-are lupul în vizor
Să-ţi împlânte-al său cotor

7. Mă-ta vrea să te omoare
Pentru ea eşti o tumoare
C-un vânător te-a trimis
Să-ţi ia maul a promis

8. Iar a ta c-un coşuleţ
Prin pădure-aşa răzleţ
Te trimite la bunica
Ca să-i potoleşti burtica

9. Noroc c-ai găsit pitici
Foarte foarte foarte mici
Care să te-adăpostească
Şi mereu să te hrănească

10. Tu în schimb n-avui noroc
Lupul se linge pe bot
Şi uşor te acostează
Balele îşi afişează
11. Da, dar tu eşti chiar o proastă
Când apare la fereastră
Maştera şi... de vânzare
Îţi serveşte-o cingătoare

12. Uite dragă cin vorbeşte
Lupul chiar te fraiereşte
Flori tu să culegi voioasă
Ca s-ajungă el acasă

13. Pieptene îţi prinde-n păr
Şi-apoi-ţi dă să-nfuleci măr
Iar tu cazi ca secerată
Şi piticii zic că eşti chiar moartă

14. O-nfulecă pe bunică
Se bagă sub păturică
Şi când ajungi la intrare
Cască el o gură mare

15. Noroc cu prinţul măreţ
Nu ştiu dacă era creţ
Şi-al său slujitor cam prost
Ce s-a împiedicat făr rost

16. La tine un vânător
Pen că sforăia uşor
A intrat şi l-a tăiat
Pe-amândouă v-a salvat

17. Şi-a sărit din gât felia
Că de nu... necrofilia
De nevastă el te-a luat
Mă-ta vitregă-a crăpat

18. I-a băgat în burtă pietre
Vai ce grele, măi băiete
A căzut şi a murit
Mai dă-l dracu de tâmpit

19. Noi aşa ştim aste basme
Nu sunt pline de fantasme
De ştiţi altă variantă
Spuneţi-o, nu-i aberantă

20. Şi cu asta am gătat
Sper că nu v-am afectat
Iar acum sub clar de lună
Noi vă urăm NOAPTE BUNĂ!


© Copyright June 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu