miercuri, 30 noiembrie 2011

La mine nu există gri


Mda, e o afirmaţie tâmpită, asta înseamnă că nu faci compromisuri. Fac, că doar om sunt şi eu (oare?), însă în anumite ocazii nu fac şi nu există „hai să ne cotim”.

Dacă întrebi o sută de fete: „Ce urăşti tu la un băiat? Fă-mi te rog un top 3!”, sigur peste 95 din ele vor pune pe una din cele trei poziţii „minciuna”. De ce? Oamenii mint încontinuu! Sau n-aţi văzut / citit Pinnochio? Şi minciunile pot fi bune, ca atunci când îi spui prietenei că mai întârzii că te ţine şefu şi tu de fapt te duci să cumperi un buchet de flori sau un cadou că e cine ştie ce aniversare. E minciună? Este! E bună / într-un scop nobil? Este!

Pe mine nu mă deranjează minciuna, mă deranjează în special oamenii care uită, uitucii, chiar nu înţeleg, nu spun că eu nu uit niciodată, spun doar că am o memorie foarte bună. Şi aici vor interveni unii care vor spune că au o viaţă mai agitată decât a mea şi de aia uită. Din contră, eu zic că neuitatul ăsta îţi ţine creierul în priză şi nu ajungi dracului sclerozat să nu mai ştii unde ţi-ai pus cana să bei apă sau telecomanda.

Legat de asta mă deranjează delăsătorii, nepăsătorii, dezordonaţii, ăia de genul „lasă-mă să te las”, că dacă au uitat să facă ceva nu mai contează facem mai târziu. Mai târziu s-ar putea să te trezeşti că nu mai dă nimeni doi bani pe tine şi decât să-ţi ceară ajutorul, te evită. Şi în această categorie sunt şi cei care au anumite responsabilităţi, indiferent că acestea sunt faptul că trebuie să plăteasca o taxă, o factură, ceva, fie că aceasta este aceea că ei caută să se strecoare pentru a înainta, fără să merite acel upgrade, acel rang, acea funcţie şi după ce au obţinut-o îi doare în cot, nu îşi asumă responsabilităţile, îşi bagă picioarele şi când le atragi atenţia sau le ceri ajutorul îţi întorc spatele, ba se mai şi laudă şi sunt superiori „bă, ai grijă cu cine vorbeşti, uite cine sunt eu!” Sau ăia care nu au grijă de a fi curaţi / ordonaţi, măcar aşa de bun simţ, şi nu ştiu dacă au făcut una sau alta, nu-i interesează dacă au făcut acel lucru şi pierd o grămadă de timp să găsească anumite chestii când ar putea să aibă o ordine şi să-şi uşureze viaţa

Şi a treia categorie aşa mai majoră sunt ăia care te ajută, dar nu te ajută. Adică pe de o parte te ajută, te susţin, sunt acolo trup şi suflet „da mă, lasă, faci bine, e bine ce faci”, iar pe altă parte „lăsaţi-l mă, că e cu capu, vorbeşte şi el acolo, nu-l băgaţi în seamă!” Atunci de ce să te zbaţi dacă nu eşti apreciat cu adevărat?

Şi atunci de ce să încerci tu să avansezi? Lasă că sunt o grămadă de doritori de funcţii înalte doar cu numele, vezi-ţi tu de treaba ta, capătă respectul altora pentru ceea ce eşti şi ce faci şi dă-i în căcat pe labagii ăia care chipurile îţi sunt superiori. Doar chipurile, că ştiu toţi cine sunt ei şi ce le poate pielea şi că sunt vai de capul lor!

Însă şi mila şi pomana asta sunt o formă de a atrage oamenii!

Aşa că la mine nu este gri, nu e cale de mijloc, ori eşti OM şi eşti săritor, bun şi respectuos, ori... am băut azi apă, aşa că pot produce salivă să-ţi bag o flegmă pe meclă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu