marți, 8 noiembrie 2011

Epilog


Epilog

1. Nu cred c-am venit degeaba
Pentru că ne-am făcut treaba
Y.M.C.A. am prestat din zbor
Zi de zi cu mult-mult spor

2. Ne-au cam chinuit pe toţi
După ore eram morţi
Ne-au pus să ne şi jucăm
Ca să nu ne îmbătăm

3. Învăţat-am lucruri multe
Au fost oameni să asculte
Şi au fost şi conştiincioşi
Chiar dacă nu-s toţi burtoşi
4. Eu zic c-a fost totul bine
Nu te face că... nu ţine
Gazdele-au fost mulţumite
De ei... câţi sunt, măi tâmpite

5. Mie unul mi-a plăcut
M-am distrat şi am băut
Am rostit şi poezii
Sper să şi rămânem vii

6. Şi-ncheiem de tot, de tot
Că oricum ne-o luăm în bot
Acuma voi scoateţi banu
Şi... ne vedem şi la anu




© Copyright June 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu