joi, 17 noiembrie 2011

Cărţi

La cum sunt vremurile acum nici nu mai am timp de citit, nici chef, nici răbdare. Însă când eram mic am citit de-am rupt, tata are o biblioteca foarte mare de clasici şi nu numai şi-am citit cam tot ce-am putut. Şi cărţi uşoare şi cărţi greoaie şi cărţi cu multe descrieri şi cărţi cu mult dialog. Toate genurile!

Una din cărţile greoaie citite a fost Marcel Proust - În cautarea timpului pierdut + Timpul regasit, un număr de 13 volume din alea gen "Biblioteca pentru toţi"!

Însă cartea mea preferată a fost, este şi va fi "Ponson du Terrail - Rocambole", un roman-fluviu de aventuri care te captează de nici nu mai ai timp să mănânci, roman rămas din păcate neterminat pentru că scriitorul a încetat din viaţă.

Un erou negativ care, din diverse motive a devenit pozitiv şi şi-a pus cunoştinţele şi averea căpătate ca erou negativ, în slujba binelui. Uneori am impresia că am rămas prea marcat de acest roman şi după ce fac o boacănă, caut să fac şi-o faptă bună ca să mă revanşez! :)

http://fr.wikipedia.org/wiki/Pierre_Alexis_de_Ponson_du_Terrail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu