luni, 14 noiembrie 2011

Colecţii şi colecţionari

Gata cu poeziile care deja au fost citite (sau nu) la diferite ocazii. Am ajuns în prezent!

Însă nu vă impacientaţi, mai sunt vreo 35 de poezii plus 6-7 scenete în versuri care îşi aşteaptă evenimentul şi le voi posta după ce vor fi citite, respectiv interpretate. Şi nu veţi avea mult timp de aşteptat, azi e luni, sâmbătă începe.. stagiunea de iarnă-primăvară! :)

Până atunci însă... să vorbim despre colecţii.

Fiecare dintre noi la un moment dat a colecţionat ceva anume. Eu am preluat când eram mic de la tata colecţii de timbre, şerveţele, monede/bancnote şi vederi.

Eu în schimb, am început cu acele poze Turbo cu maşini unde numerele sub 50 erau extrem de greu de găsit.

Apoi... m-am apucat prin clasa a şaptea de pachete goale de ţigări şi... culmea, eu nu fumez! Le am şi acum: cartonate, necartonate, lungi, scurte, româneşti, străine, tabachere din lemn, din plastic, pachete de 20 de ţigări sau ediţii speciale de 3, 5, 6, 10, 12, 19, 20, 25, 50, 100 ţigări. Am aproape 1.200 de pachete!

Mai nou, cam de 2 ani, prietenii spun că am colecţie de băuturi, pentru că am încercat să fac o faptă bună care nu s-a mai materializat. Şi sticlele au rămas, s-au înmulţit şi am zis că o să le desfac atunci când voi ajunge la 100 de sticle, cu condiţia ca cei care vor participa la eveniment să o aducă pe a 101-a, aşa... să fie precum cei 101 de dalmaţieni! :)

Ba chiar am postat şi pe un site de colecţionari sticlele mele, pozele fiind făcute cu mare chin de Eugen căruia îi amorţiseră mâinile de atâta ţinut nemişcate!

Uitaţi link-ul cu menţiunea că pe site sunt mai puţine decât am eu acum, voi mai updata doar când ajung la 100. Şi... nu mai e mult! :)

http://www.lumeacolectionarilor.ro/2010/12/colectie-bauturi/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu