joi, 26 iulie 2018

Poezii de renovare (7)


11.07
E prea liniște în casă
Vreau să dau cu pumnu-n masă
Nimeni aici nu mai bate
Și toate sunt aranjate

Chiar eram obișnuit
Să tot dorm pe pat chircit
Și să mă spăl ca la stână
O dată pe săptămână

Prietenii-au făcut boicot
Și mi-au fumat peste tot
Dar acum casa-i curată
Și e toată parfumată

Toată lumea se descalță
Că de nu... la cer se-nalță
Și mă bat cu mâna-n piept
Acum musafiri aștept


19.07
Dimineața e un chin
Chiar nu pot să îmi revin
Abia mă târăsc din pat
Vreau să dorm neîncetat

“Doar” 8 ore am dormit
Și sunt foarte obosit
Nimeni nu vrea să-nțeleagă
C-aș dormi ziua întreagă

Nu știu sincer cum puteți
Legumelor ce sunteți
Voi v-ați dormi toată viața
Nu vi se zbârcește fața?

Niciodată n-am ascuns
5 ore sunt de ajuns
Am o viață s-o trăiesc
Nu să dorm și lenevesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu