miercuri, 25 iulie 2018

Poezii de renovare (6)


03.07
Nimic nu este perfect
Și-apare câte-un defect
Doar o țeavă fisurată
De se umple baia-ndată

Și nu este cum ai crede
Țeava ce frumos se vede
Este vorba, măi băiete
Da... de aia din perete

Demontează cada toată
Taie faianța montată
Cu precizie de chirurg
Pașii încet se parcurg

Ce-i stricat se-nlocuiește
Restul la loc se lipește
Totul bine a ieșit
Și acum m-am liniștit


09.07
Cada mea este pe hol
Însă nu-i nimic nasol
Am zis să mă mai distrez
Și viața să-mi piperez

Am văzut că-i distractiv
Ca șofer de bob activ
Să mă cred la săniuș
Că mă dau pe derdeluș

Ca să nu îmi rup din oase
Îmi pun casca de mătase
Doi prieteni îmi aduc
Și pe trepte-n jos mă duc

De cadă frumos să-mpingă
Atmosfera să se-ncingă
Și dac-o să ies din bloc
N-o să mă supăr deloc

Sper să nu-mi irit vecinii
Și să-mi urle ca cretinii
Că-mi închiriez o fanfară
Și-o să vreau și-a doua oară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu