duminică, 22 iulie 2018

Poezii de renovare (3)


08.06
Ce naiba, nu-s născut ieri
Știu c-apar întârzieri
Și pentru că stau la bloc
Mai bat pasul și pe loc

Apa-n bloc se mai oprește
Ce-i la gura mea! Ferește!
Mă uit și boscorodesc
Și simt că înnebunesc

Melcu-i mai rapid ca Senna
Eu vreau să mă-nec în Sena
Mă înarmez cu răbdare
Și-o s-apară și-al meu soare


13.06
Se iau toate la-nceput
Lucrul ăsta l-am făcut
Însă peretele-i strâmb
Cocoloașe și... un dâmb

Adeziv? Cred că N saci
Sau nu! În grabă te-mbraci
Străbați juma' de oraș
Pentru sacul buclucaș

Gresie s-ai X cutii
Dar nu-ți ajunge, să știi
Ăsta e al meu destin
Dau fuga la magazin

Ia un niplu și un cot
Bă, vă cârpesc peste bot
O reducție și-un racord
Cred că fac atac de cord!


17.06
Cine are apă caldă
Și acum în lux se scaldă?

Cine are toaletă
Și nu mai... hmm... în chiuvetă? :)

Cine are și căldură
Și de frig nu mai înjură?

Cine are chiar și cadă
Și-n ea frumos poa' să șadă?

Cine are și oglindă
Și-acum stă să se destindă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu