luni, 23 iulie 2018

Poezii de renovare (4)


20.06
Sunt pe final de traseu
Ce-am pătimit... știu doar eu
De spălat... m-am spălat rar
Am inhalat praf și var

Tricoul meu cel mai bun
Putea a țigări, vă spun
Părul meu tapat stătea
Pieptănul nu răzbătea

Perioada a fost lungă
Am mâncat pe-un colț în dungă
Am stat... vorba lui Jules Verne
Cinci săptămâni. Un infern!


21.06
5 săptămâni de renovare
6 băute din dotare
Pentru că stresul a fost mare
Însă-i gata, acum e soare


23.06
În sfârșit, totul e gata
Am strâns praful cu lopata
Am gaz, apă și căldură
Casa e în stare pură

Miroase totul a nou
Nu mai zici că-s din ghetou
Nu mai am draci, îs domol
Portofelu-i complet gol

Cada-i toată pregatită
Doar cu apă clocotită
Vă las, căci mă duc să zac
Renovare? NU MAI FAC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu