marți, 24 iulie 2018

Poezii de renovare (5)


29.06
Gata bă, acum chiar gata
Că de nu-mi intră-n nas vata
Mulțumesc foarte frumos
Celor ce la mal m-au scos

EUGEN a început
Nu s-a dat deloc bătut
Covor, cadă, frigider
A cărat, mutat, cu fler

Nea ION, mare baștan
Dintr-un sat european
A spart tot ce-a prins în baie
Și n-a făcut-o de oaie

ANDREI, mare cărător
Și un bun măturător
Sacii i-a cărat toți jos
Cu mopul a dat frumos

Colegul meu, dom' VIRGIL
Să nu credeți că-i fragil
A pus mâna și-al său brand
N-a frecat menta la ștrand

ADIȚĂ pe altă parte
Făcu totul ca la carte
În casa mea, îmi merg toate
Nu oricum, ci ca pe roate

IONICĂ mi-a sudat
Țevile ca un magnat
Mizerie n-a făcut
Că e om binecrescut

Timpul lor mi l-au cedat
Și eu am apreciat
Nu am fost lăsat în pom
Fiecare a fost OM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu