joi, 21 iunie 2012

Sextină


Sextină


1. Sunt cam aerian, plin de iubire
Nu pot să nu mă mai gândesc la tine
Aş vrea să îţi dedic o-ntreagă viaţă
Nimeni nu crede că-s întreg la minte
Şi vreau să strig ce simt în gura mare
Dar lumea greşit mă va înţelege

2. Însă ea ştie tot şi mă-nţelege
Simte că vreau să-i dărui doar iubire
Şi are-ncredere în mine mare
Tot ce este al meu e pentru tine
Nu mai gândesc deloc, tu-mi eşti în minte
Trebe să stăm doar noi o-ntreagă viaţă

3. Dar nu-mi va ajunge numai o viaţă
Să pot ca să te fac a înţelege
Că deloc inima mea nu te minte
Şi pentru tine simte doar iubire
Te-adoră şi ţine numai la tine
Sunt ca un uriaş, mă simt prea mare

4. Ţi-aş cumpăra un râu sau chiar o mare
În el să te poţi îmbăia o viaţă
Iar eu să stau pe mal privind la tine
Tu goală-n râu să-mi dai a înţelege
Că pricepi pe deplin a mea iubire
Şi cine neagă asta-i clar că minte

5. Nici eu, nici tu, sigur nu avem minte
Iar reciproca dragoste e mare
Ne-nvăluim aievea cu iubire
Nu ţinem cont de ce e rău în viaţă
Unul de pe pământ de va-nţelege
Că eu te văd în faţă doar pe tine

6. Va realiza ce simt eu pentru tine
Şi că îmi eşti în inima şi-n minte
Deci unul... dacă unul va-nţelege
Voi simţi o satisfacţie mare
Şi voi putea începe-o nouă viaţă
Şi o să ţip prin orice por: IUBIRE!

7. Ţin mult la tine şi dragostea-i mare
Te am în minte şi te vreau o viaţă
Te rog mă înţelege-a mea iubire!                                      


© Copyright June 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu