vineri, 1 iunie 2012

1 Iunie (Ziua Copilului)


1 Iunie (Ziua Copilului)


1. Sunt copil, vreau să mă joc
Nu pot să stau într-un loc
Astăzi este ziua mea
Mă bucur din plin de ea

2. Nu am griji şi nu am rate
Părinţii mei fac de toate
De toţi mă cam doare-n cot
Mă joc până nu mai pot

3. Vreau să râd şi să alerg
Transpiraţia să îmi şterg
Sunt copil, am energie
Nu trebuie să-ţi spun ţie

4. Şi tu ai fost mic ca mine
Mai ţii minte? Foarte bine!
Hrană, ţoale şi mâncare
Şi vreun pansament când doare

5. De atât am eu nevoie            
Şi... să pot s-alerg în voie
E ziua mea, ce mai vrei
Du-te-n cinstea mea să bei

6. Mie-adu-mi un Mc, ceva
Dar să n-afle bunica
La mulţi ani şi să trăiesc
Mamă, tată, vă iubesc!


© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu