vineri, 22 iunie 2012

Muncitorul


Muncitorul


1. Sunt un aprig muncitor 
Şi o fac cu mult-mult spor
Car nisip, pun în găleată
Până o umplu pe toată

2. Iau şi sacul în spinare
Că spatele meu e tare
Dau cu sapa şi lopata
Cum fute mama pe tata

3. Iau ciocanul, dau în cuie
Mă lovesc şi i-aş da muie
În cap îmi cade o grindă
Văd cucuiul în oglindă

4. Calc ca prostul în mortar
Pe umăr am numai var
Mănuşa mi s-a crăpat
Prenadezul a intrat

5. În cizmele mele joase
Apa zace pân la oase
Pe pantaloni doar vopsea
De-mi vine să-mi bag pula

6. La prânz am două pachete
Şi beau apă din perete
Apoi trec din nou la fapte
Că acuşi se face noapte

7. Dar nu mai am niciun chef
Îl fut în gură pe şef
Să-mi dea banii că-l omor
Sunt un vajnic muncitor 
                          

© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu