joi, 28 iunie 2012

Noaptea


Noaptea



1. Vine seara, e un chin
Încerc să adorm puţin
Frumos sting lumina şi
Sper că poate-oi adormi

2. Capul stă uşor pe pernă
Şi mă gândesc că eternă
E iubirea ce ţi-o port
Însă am un disconfort

3. Nu pot nicicum să adorm
Sentimentu-mi e enorm
Şi mă ţine mereu treaz
Nu râde, că n-are haz

4. Căci în fiece dimineaţă
Chiar dacă mă spăl pe faţă
Ochii-s împăienjeniţi
Bă, mi-e somn, voi m-auziţi?
              
  
5. Noaptea eu mă zvârcolesc
Abia pot să aţipesc
Mă foiesc şi tot transpir
Şi-abia pot ca să respir

6. Tricoul îmi este ud
Mai bine aş dormi nud
Degeaba! Că singur sunt!
Şi mereu mă tot încrunt

7. Însă dimineaţa vine
Eu tot mă gândesc la tine
Şi nu vreau să încetez
Pentru că o să turbez

8. Aştept... ştii tu ce aştept
Am noroc şi sunt deştept
Şi sper că-ntr-o bună zi
Cum vreau eu, aşa va fi!
                


© Copyright June 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu