marți, 19 iunie 2012

Glosă


Glosă


1. Asta îmi doresc în viaţă
Vreau pe cineva aproape
Să îmi stea acum în faţă
Şi de chinuri să mă scape

2. Dorinţa-mi fie-mplinită
Ştiu că este o dulceaţă
Vreau să fie fericită
Asta îmi doresc în viaţă

3. Să stea mereu lângă mine
Dragoste-i dau cât încape
Da, chiar nu mă pot abţine
Vreau pe cineva aproape

4. Să ne-ajutăm reciproc
Pentru că este măreaţă
Să nu ne certăm deloc
Să îmi stea acum în faţă

5. Să m-alinte „mi amore”
Să clipească-uşor din pleoape
Şi mereu să mă adore
Şi de chinuri să mă scape

6. Şi de chinuri să mă scape
Să îmi stea acum în faţă
Vreau pe cineva aproape
Asta îmi doresc în viaţă


© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu