miercuri, 13 iunie 2012

Musculosu' - Scenetă

Astăzi este ziua lui Laurenţiu! Să trăieşti, să ai parte de câte vrei :) şi pot să-ţi spun că...

Eşti frumos, matur şi copt
Şi astăzi faci treize'ş opt
Ai filme şi-ai şi scenetă
Şi te doare la lunetă!

Chiar dacă nu am reuşit să o punem în scenă, cum se spune, din motive independente de mine, uite că ţi-am făcut şi o scenetă, pe care o postez aici:


MUSCULOSU’
(scenetă într-un act)


PERSONAJELE:

[Yo-nutz] Laurenţiu, centură maron la Aikido, agent la apa Cumpăna unde livrează bidoanele cu apă, drept pentru care a căpătat porecla de Musculosu, transpirăcios şi foarte săritor;
[Domniţa] Romaniţa, dornică de o aventură romantică cu Laurenţiu;
[Cristina] Adelina, rivală de moarte cu Romaniţa în a intra în graţiile lui Laurenţiu;
[Narcisa] Emilia, se preface de fiecare dată că nu pricepe tehnica pentru a fi ajutată de către Laurenţiu;
[Anca] Mădălina, foarte înfiptă, se bagă mereu în sufletul lui Laurenţiu;
[Mihaela] Codruţa, timidă, suferă în tăcere neexprimându-şi sentimentele pentru Laurenţiu.

(Acţiunea are loc pe tatami la sala unde Laurenţiu practică Aikido. Sensei fiind plecat la un stagiu, Laurenţiu este cel căruia i s-a dat dreptul de a preda în această seară. Miercurea este curs de Aikido numai cu persoane de sex feminin. Fetele aşteaptă cuminţi în seiza să vină Laurenţiu. Acesta intră grăbit pe uşă.)

Laurenţiu
Bună seara! E târziu!
Şi transpir de mor, da, ştiu
Facem o-ncălzire mică
Şi-apoi trecem la tehnică

(Îşi aşează geanta pe parchet şi scoate din ea o ganteră)

Romaniţa
Laurenţiu, îmi dai voie
Să te şterg? Chiar ai nevoie!
N-ar fi bine să răceşti
Şi să te îmbolnăveşti!

Adelina
Taci şi nu te mai băga
Că nu este treaba ta
Mie-mi place transpirat
Chiar arată a bărbat

Emilia (arătând spre ganteră)
Dar aia pentru ce e?
Că eu nu am putere
Nici nu ştiu cum s-o ridic
Şi-o să mă rănesc, îţi zic!

Laurenţiu (punând gantera jos)
Mă scuzi... din obişnuinţă
Mă credeam în locuinţă
Că acasă mereu... trag
Şi... n-o fac aşa de drag

Romaniţa
Trebuie să te menţii
Tu chiar ai forţă să ştii
De vrei... te pot ajuta
Vin acasă la mata

Adelina
Vai ce săritoare eşti
De fapt vrei să-l oboseşti
Ştiu chiar şi prin ce metodă!
Nu vezi că-i eşti incomodă?

Mădălina
Asta numeşti încălzire?
Că-ţi dau palme în neştire
Astăzi eşti un pic cam... moale
Nu eşti în apele tale!

Laurenţiu
Da, îmi e un pic cam rău
Am mâncat ceva gras, zău!
Gata! Cine-mi este Uke?
(arătând spre saltea) Ia uite-al dracu păduche

Adelina
Eu că n-am mai fost demult
Şi doar ştii că te ascult
Poţi să faci ce vrei cu mine
Că ştiu să cad foarte bine

Mădălina
Ba eu, este rândul meu
Adelino, ai tupeu
Hai să lucrăm azi mai dur
Să nu crezi că mă gudur

Romaniţa
Daaa, deloc, el nu se prinde
Numai pe jos l-ai întinde
Şi-ai pica pe el-înadins
Uită-te cum te-ai încins

Codruţa (ridicând timid mâna)
Şi eu m-aş încumeta
Ca să predai tehnica
Vreau să învăţ cât mai bine
Sunt şi eu aici! Reţine!

Laurenţiu
Azi vom lucra din seiza
Şi Ryote-Dori priza
Kokyu-Ho vom presta
(arătând spre Mădălina) Şi-am să-ncep cu dumneata!

Mădălina
Chiar îţi foarte mulţumesc
Era normal şi firesc
Că doar eu sunt mai înfiptă
Şi îmi place să fiu friptă

Laurenţiu
Voi perechi să îmi formaţi
Daţi-i drumu şi lucraţi
Trec eu pe le fiecare
Însă să nu văd crispare

(Romaniţa se aşează să lucreze cu Adelina, iar Emilia cu Codruţa)

Emilia
Eu deloc nu o pricep
Tehnica nu o percep
Mâna nu ştiu cum s-o duci
Pe Nage cum să-l apuci

Codruţa
Ia mai dă-o dracului
Uită-te la dumnealui
Ce frumos e, ce ochi are
Mă îndrăgostesc mai tare

Emilia
Deh, cu toate-l admirăm
Lângă el am vrea să stăm
E aşa de bun cu toţi
Cum să nu-l iubeşti? Nu poţi!

Codruţa
Fată, eu sunt prea timidă
Şi spun asta cu obidă
Curaj mult tare aş vrea
Să-i spun ce-i acilişa (îşi atinge inima)

Emilia
(arătând spre Romaniţa) Nu cred că ai loc de aia
E-a dracu de rea potaia
Îl vrea şi ar fi în stare
Să te bată foarte tare

Codruţa
De aia stau potolită
Nu vreau să fiu umilită
Mă mulţumesc să îl văd
Ştiu că ar face prăpăd

Adelina
Eu zic să te linişteşti
Să nu-ncerci să-l cucereşti
Şansele tale-s puţine
Ştiu că mă place pe mine

Romaniţa
Fată, nu mai abera
Lui nu-i place minciuna
Tu încerci să-l abureşti
Mereu lângă el te-opreşti

Laurenţiu
Yame! Haideţi să schimbăm
Partenerii şi... lucrăm

(Romaniţa lucrează cu Emilia, Mădălina cu Codruţa, Laurenţiu cu Adelina)

Mădălina
Ce eşti fată aşa bleagă?
Nu eşti bine? Eşti beteagă?
Pari speriată rău de tot
Îl vrei pe el antidot?

Codruţa
Nu mai sper deloc, nimic
Nu-i de mine, ce să zic
Mă păcălesc, o ştiu bine
Însă... nu ştiu... aşa-mi vine

Mădălina
Deci... ia-ţi inima în dinţi
Şi du-te spune-i ce simţi
Chiar nu ai de unde şti
Poate-ncepe-a te iubi

Emilia
Vezi că şansele îţi scad
(arătând spre Adelina) Aia-ţi face viaţa-un iad
Devine tot mai ciufută
E clar! Vrea ca să se...

Romaniţa
Să vezi ce-i dau păruială
O lovesc la amigdală
Laurenţiu-al meu va fi
Şi ştiu că nu spun prostii

Adelina
Diseară eşti ocupat?
Vrei să intrăm în păcat?
Mă ofer, sunt a ta toată
Vreau să fiu pe jos fixată

Laurenţiu
Iar schimbăm! Emilia
Hai te rog în faţa mea

(Romaniţa lucrează cu Codruţa, Mădălina cu Adelina, Laurenţiu cu Emilia)

Romaniţa
Laurenţiu mă evită
Şi nu-s deloc nesimţită
Când spun că mă enervez
Nu mai pot, o să cedez

Codruţa
Nu mai sta, du-te la el
Şi ia-l de mână niţel
Şi spune-i de la obraz
Că îl vrei, că e viteaz

Mădălina
Abia-aştept să mai fac schimb
Şi mâna pe el să-mi plimb
Să-l adulmec uşurel
Să fac tehnica cu el

Adelina
Nu mai fii încrezătoare
De tine... acolo-l doare
Nu eşti de nasul lui
Ia mai puneţi pofta-n cui

Emilia
Ce bine că fac cu tine
Să învăţ tehnica bine
Te pricepi să mi-o arăţi
Cu mâna cum mă agăţi

Laurenţiu
Tura-a patra! Inversăm
Şi de la capăt o luăm!

(Romaniţa lucrează cu Mădălina, Adelina cu Emilia, Laurenţiu cu Codruţa)

Mădălina
Eu deja mă plictisesc
Pe jos să mă tăvălesc
Dar tac, că îmi e simpatic
Şi îl ştiu că e pragmatic

Romaniţa
Acum vine rândul meu
Şi-l invit la un dineu
Diseară ca să ieşim
Vom fi un cuplu sublim

Emilia
Ai şanse să îl agăţi
Dragostea să i-o arăţi?
Că te lupţi cu-a ta rivală
Şi nu-i o luptă egală

Adelina
Ea-i un pic cam nesimţită
Şi e foarte ipocrită
Vom vedea pe cine-alege
El decide, el e rege

Codruţa
Cu tine eu când lucrez
Simt că plutesc, că visez
Sper că n-am exagerat
E un compliment curat

Laurenţiu
Mulţumesc! Voi sunteţi toate
Nişte fete talentate
Şi îmi place să explic
O fac bine... ce să zic?! (bate din palme)

(Emilia lucrează cu Mădălina, Adelina cu Codruţa, Laurenţiu cu Romaniţa)

Emilia
Nu mai pot, eu mă ridic
Şi la el mă duc şi-i zic
Că-l iubesc şi că-l ador
Şi că-l vreau sau altfel mor

Mădălina
Nici nu se uită la tine
Nici eu nu mă pot abţine
Şi eu mă duc să-l invit
La un local negreşit

Codruţa
Eu, după antrenament
Am să merg la el decent
Şi îl chem la mine-acasă
Şi-l invit să stea la masă

Adelina
Dar tu eşti o moşmondită
Crezi c-o să fii fericită?
Tu ştii clar c-al meu va fi
Nu ai nicio şansă, ştii?

Romaniţa
Dragul meu, ce faci diseară
Întreb şi eu într-o doară
Ştii că te doresc de mult
Şi de inimă ascult

Laurenţiu
Gata, timpu-a expirat
Ne salutăm şi-am plecat
Mulţumesc pentru răbdare
Săptămâna viitoare...

Toate (îndreptându-se spre Laurenţiu)
Te iubim, te iubim
Noi cu tine vrem să fim
Ia-ne te rugăm pe toate
Căci vrem să fim adulate

Laurenţiu
Fetelor, mă ascultaţi
n nume de rău nu mi-o luaţi
V-admir, vă simpatizez
Dar nu vreau să cauzez
Probleme, antipatii
Duceţi-vă la alţii
(dă să plece după care se întoarce)
Dacă stau să mă gândesc
Eu pe toate vă doresc
Chiar dacă mă simt confuz
Nu pot ca să vă refuz
Şi fiind binecrescut
Haideţi... veniţi să vă fut! (se aşează pe saltea şi toate se aruncă asupra lui)


© Copyright March 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this sketch prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu