vineri, 21 februarie 2014

Vreau Şi Eu



Vreau Şi Eu


1. Ce baluba mea de castor
Vreau şi eu un Martin Astor
Să duc fetele în club
Să le las şi-apoi să fug

2. Vreau şi eu vilă-uriaşă
Şi o fetiţă gingaşă
Să aibe vreo trei surori
Să o facem până-n zori

3. Şi mai vreau şi eu un cont
Să nu fac nicicui decont
Să trăiesc îmbelşugat
Pe oriunde şi prin pat


Copyright © 04.10.2013-26 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu