miercuri, 19 februarie 2014

Nu Mă Deranjaţi



Nu Mă Deranjaţi


1. N-am nimic ca să vă spun
Şi dacă mă deranjaţi
Am să vă cam fut un pumn
Până-n pace mă lăsaţi

2. Să nu fii prea insistent
Şi taci, nu rosti nimic
Că-ţi dau... la timpul prezent
Patru palme îţi aplic

3. Lasă-mă-n pace de tot
Ca să nu mă enervez
Sau vrei să-ţi fut una-n bot
Sângerare să-ţi creez?


Copyright © 04.10.2013-24 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu