vineri, 7 februarie 2014

Bucket List



Bucket List


1. Ştie cineva cumva
Care-i „bucket list” a mea?
M-a-ntrebat din voi vreunul
Ce doleanţe-are nebunul?

2. Ce-mi doresc, ce vreau să fac
Ca să îmi facă pe plac
Să m-ajute, ce-mi doresc
Să pot ca să reuşesc

3. A face. Dar nu-i nimic
Eu nu mai am ce să zic
Le voi realiza pe toate
Nu-mi trebe un şut din spate


Copyright © 04.10.2013-22 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu