luni, 20 februarie 2012

Baladă Pentru Un Prieten (Bonus)

Este bonus pentru că... am şi poezia normală... e acea poezie pe care am spus că nu o public fiind despre un prieten, dar am rescris-o şi o voi publica... momentan e doar bonusul.


Baladă Pentru Un Prieten (Bonus)

1. Când mă uit la tata şi la a lui faţă
    Mă-nverzesc deodată şi mă ia cu greaţă

2. Bănuiesc de mult eu că sunt adoptat
    C-asta nu e faţă de tată-adevărat

3. Nu seamănă cu mine nici să îl împuşti
    Oamenii ca tata i-aş băga în cuşti

4. Nu e tatăl meu, nicicând n-o s-o crez
    Că eu nu sunt negru şi nici nu-s chinez

5. E mai mult ca sigur, mama l-a-nşelat
    Cu un om mai vrednic (poate c-un bărbat)

6. Mama-i o femeie foarte respectată
    O cunoşti uşor (când e dezbrăcată)

7. Nu s-ar culca dânsa cu orice tâmpit
    Sau poate că da, că uite ce-a ieşit

8. Pe mine mă urăşte, zice că sunt prost
    Nu vă zic I.Q.-ul, n-are nici un rost

9. Ştim însă cu toţii că-s un geniu mic
    Mi-atârnă cerebelul din nas şi buric

10. Toată lumea vede, o observă-ndată
      Nu însă şi mama că e idioată

11. Când te uiţi în ochii ei, vezi un gol total
      E inexistentă în plan intelectual

12. Dar să terminăm cu oamenii ciudaţi
      Înainte să fim exmatriculaţi

13. Să vorbim mai bine de fratele meu
      Un golan notoriu şi un derbedeu

14. Pe el ştiu sigur că tata l-a făcut
      Îl trădează dinţii şi faţa de mamut

15. Când iese pe stradă se sperie toţi
      Că îi iese trompa prin gaura din chiloţi

16. Din toată familia, el e mai normal
      Defectele lui formează un Cod Penal

17. Toată viaţa mea am vrut să-l omor
      Dar n-am ce să-i fac, i-am rămas dator

18. Că aşa sunt eu bun, c-aşa-i felul meu
      Destul am cugetat: plec de pe „veceu”!

© Copyright 02.12.2002 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu