duminică, 19 februarie 2012

A doua zi după...

Ce să zic, a fost frumos, a fost minunat, a fost mirific, am primit un cadou pe măsură, atât palpabil în care majoritatea lucrurilor erau mov: un halat de după baie bestial care chiar m-a dat pe spate şi o lenjerie de pat, un reportofon să-mi înregistrez ideile de poezii... aşa că de acum încolo o să vorbesc de nebun pe stradă cu o bucată dreptunghiulară neagră de plastic şi un gel de duş şi cremă de corp de ciocolată...

... cât şi cadou vizual... cireaşa de... dinainte de tort... un filmuleţ făcut pentru mine de Dragoş cu scene, poze, cu mine şi interviuri ale unor colegi de la sală în care îmi urau... de toate... o să-l postez, însă să intru în posesia lui.

De băut... patronul localului "Escape" când a văzut câte băuturi sunt acolo şi-a făcut cruce, a zis că n-a văzut în viaţa lui aşa ceva, că nu sunt normal şi şi-a chemat toţi prietenii să vadă.

Ştiu că vă întrebaţi aşa că vă şi spun... s-au golit 4 sticle şi s-au consumat pe la jumate alte 8, plus alte câteva începute. Aşa că mai avem Slavă Domnului... căcălău!

Oricum poze şi eventual şi filmuleţe o să aveţi pe Facebook: http://www.facebook.com/home.php?#!/roxettefun

Eu m-am simţit bine mai ales că nu mi-am făcut ziua niciodată cu asemenea tămbălău şi număr de persoane, nu ştiu de ce mulţi m-au întrebat cum a fost dacă am emoţii, nu mă aşteptam la cine ştie ce exagerat, dorinţa mea era să vină toţi de pe listă... dorinţă îndeplinită.

Pe de altă parte... da, am avut un vis în noaptea de dinainte, să-i zicem vis, nu coşmar şi... chiar spuneam "N-am de ce să am emoţii / Doar că-mi dârdâie chiloţii!"

Şi cu doar 5 ore înainte de începutul petrecerii m-am hotărât să nu fac nimic... artistic, deşi aveam două poezii şi un monolog, monolog foarte penal la adresa femeilor :), însă am ales să nu, dar de mâine le voi posta pe toate trei aici. La fel... mulţi m-au întrebat când e momentul artistic... aloooo, v-aţi învăţat, nu întotdeauna am, deşi poezii am şi unele din ele voi începe să le postez aici fără să le citesc pe la diverse petreceri.

Vă mulţumesc tuturor şi să ne vedem şi la alte petreceri... măcara în formula asta dacă nu chiar mai mulţi.

P.S. Mulţumesc unora care mai mult sau mai puţini trotilaţi mi-au urat verbal nişte vorbe... care chiar contează... oricum ideea generală este să nu mă schimb şi să rămân aşa cum sunt!

Un comentariu:

  1. Io rasta man..!Oamenii nu ti-au spus sa nu te schimbi (ca dupa o saptamana ne muti nasul), ci au spus sa ramaii asa tampit, creativ, bla bla ..bla bla si mai ales sa nu iti schimbi cele trei stari de agregare (spirituale) ce le posezi.

    RăspundețiȘtergere