joi, 8 martie 2018

Mama



Mama


1. De mic tu m-ai ocrotit
Nopţile nu le-ai dormit
M-ai hrănit, m-ai îmbăiat
Cu grijă m-ai înfăşat

2. Când eu am fost curios
Tu mi-ai răspuns cuviincios
Răbdarea nu ţi-ai pierdut
Mereu pe plac mi-ai facut

3. Zi de zi m-ai dus la şcoală
M-ai ferit de orice boală
Cum-necum, ai dat din coate
Şi mi-ai cumpărat de toate

4. Când am fost un nesimţit
Rareori tu m-ai cârpit
Nu ai făcut tămbălău
Căci eu sunt copilul tău

5. Chiar şi-acum mă-ntrebi de bine
Când sunt mai înalt ca tine
Pentru asta-ţi mulţumesc
Şi-ţi spun astăzi: TE IUBESC!


Copyright © 08.03.2018 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu