miercuri, 17 decembrie 2014

Vanitate



Vanitate


1. Ambiţia mea curată
E clar neîntemeiată
Peste pupăză colac
Impresie vreau să fac

2. Cu valoarea stăm cam slab
Însă mă cred că-s nabab
Şi mai sunt şi sfidător
Rolul ăsta îl ador

3. Trufia îmi e deşartă
Şi chiar nimeni nu mă iartă
Dar mă lasă-n a mea plată
Poate mă trezesc vreodată


Copyright © 25.11.2014-7 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu