joi, 25 decembrie 2014

Fitilist



Fitilist


1. Tre să bag şi-oleac de râcă
Şi la adult şi la ţâcă
Ca să îi pun în mişcare
Însă mai gândesc ei oare?

2. Căci un pic de uneltire
Fără să le dai de ştire
Nu le strică, sunt convins
Căci nu-mi pasă de sunt prins

3. Căci cu-aptitudini abile
Mă pricep să bag fitile
Proşti sunt cei ce botul pun
Eu n-am să mă indispun


Copyright © 28.11.2014-3 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu