vineri, 19 decembrie 2014

Guraliv



Guraliv


1. Vorbesc mult, e stilul meu
Şi sincer nu-mi e prea greu
Spun de toate, spun întruna
Pân-apare pe cer luna

2. Flecăresc orice subiect
Nu mereu chiar la obiect
Lumea spune că-s limbut
Şi că nu sunt de crezut

3. Însă pe ei nu pun preţ
Eu ştiu că-s un vorbăreţ
De-aia-am gură, să nu tac
Vorbesc după al meu plac


Copyright © 26.11.2014-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu