joi, 11 decembrie 2014

Încuiat



Încuiat


1. Vreau să ştiţi, alte păreri
Nu accept, poţi să şi zbieri
Fac ce vreau, de rest nu-mi pasă
Şi la job, dar şi acasă

2. Chiar de îmi argumentezi
Tu degeaba te stresezi
Nu iau în considerare
Şi de voi în fund mă doare

3. Ori ca mine, ori deloc
Doar de mine este loc
Şi cu asta-am terminat
Căci eu sunt un încuiat


Copyright © 25.11.2014-4 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu