vineri, 5 decembrie 2014

Bravură



Bravură


1. Eu sunt, eu fac şi eu dreg
Doar eu roadele culeg
Nimeni să nu-mi stea în cale
Îl omor cu mâinile-goale

2. Sunt viteaz, aplaudat
Tre să fiu canonizat
Căci ce eu am reuşit
Nici cu gândul n-aţi gândit

3. Fără mine aţi fi zero
Aşa că vreau un sombrero
Nu uitaţi, vreau şi-o statuie!
„Cum să nu! Şi-ţi dăm şi muie!”


Copyright © 25.11.2014-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu