miercuri, 19 martie 2014

Nu Ţi-am Spus



Nu Ţi-am Spus


1. Nu ţi-am spus că te iubesc
Mă faci să simt că trăiesc
Nu ţi-am spus că ţin la tine
Fără tine nu mi-e bine

2. Nu ţi-am spus că te ador
Fără tine eu clar mor
Nu ţi-am spus ce mult îmi placi
Şi-mi place tot ce tu faci

3. Nu ţi-am spus ce mândru sunt
Cu tine furtuni înfrunt
Nu ţi-am spus... dar îţi voi spune
Eşti perfectă-o zic pe bune!


Copyright © 06.10.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu