miercuri, 5 martie 2014

Nu-mi Vorbiţi



Nu-mi Vorbiţi


1. Din acest moment-nainte
Vreau ca să vă învăţ minte
Nimeni să nu-mi mai vorbească
Altfel o să mi-o belească!

2. Oricum spuneţi doar prostii
Parcă sunteţi toţi copii
Vă bârfiţi, vă atacaţi
Dar pe faţă vă pupaţi

3. Nu mai vreau s-ascult deloc
Nu-i amuzant acest joc
Aşa că nu-mi mai vorbiţi
Pentru că clar mă scârbiţi


Copyright © 04.10.2013-34 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu