luni, 17 martie 2014

La Mine E...

O parodie a melodiei "Voltaj - Dă Vina Pe..."



La Mine E...


1. La mine e...
Rece-n casă, dârdâi în picioare
La mine e...
Frig şi dinţii-mi clănţăne cam tare

2. La mine e...
Ger şi stau în pat cu trei cojoace
La mine e...
Fum că-mi fac cald după ce-am fumat chiştoace

3. La mine e...
Termometrul îngheţat ca dracul
La mine e...
Mort de frig până şi carcalacul

4. La mine e...
Gol în frigider că n-am mâncare
La mine e...
Doctorul la uşă că mă doare burta tare

5. Lumea mă-ntreabă, de ce-am îngheţat
Eu spun că-i frig, dar rezist, sunt bărbat
Dar mă gândesc, mă ia cu leşin
Stai, nu te stresa, fii băiat blajin

6. La mine e...
Toţi pereţii albi şi reci prin casă
La mine e...
Un pumn de brumă chiar aici sub masă

7. La mine e...
Apa gheaţă de nu-mi vine să mă spăl
La mine e...
Cinci fesuri puse pe cap pe-un văl

8. La mine e...
Acum cald şi este foarte bine
La mine e...
Saună şi nu mă pot abţine

9. La mine e...
Vise că am dat-o-n nebunie
La mine e...
De-atâta ger trăiesc în agonie


Copyright © 24.10.2011 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu