luni, 1 aprilie 2013

Noaptea Cea Mai Scurtă

Acum 5 luni, cand s-a schimbat ora a fost "Noaptea Cea Mai Lungă", acum iar se schimbă ora, avem...



Noaptea Cea Mai Scurtă


1. A fost noaptea cea mai scurtă
N-ai timp să haleşti o turtă
A trecut cât am clipit
Şi nici bine n-am dormit

2. Abia ce m-am pus în pat
Şi noaptea s-a terminat
Ochii-s amândoi cârpiţi
Îmi sunt împăienjeniţi

3. A fost mai scurtă c-o oră
Iar eu parcă am tumoră
Abia mă pot ridica
Aş sta şi nu m-aş mişca

4. Vreau să stau leneş în casă
Să dorm până după-masă
Ceasul s-a grăbit deodată
Şi e ziuă-afară! Iată!

5. Nu mai vreau o aşa noapte
Acu-i ziuă pân la şapte
Vreau să m-odihnesc niţel
Peste-un an să fii altfel



Copyright © 25.03.2013 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu