marți, 30 aprilie 2013

Catatonic



Catatonic


1. Să nu credeţi că-s ironic
Astăzi sunt cam catatonic
Că nu am chef de nimic
Niciun pai să îl ridic

2. Am corpul aşa... fixat
Totul am abandonat
Şi mă uit aiurea-n gol
Zici că sunt pus în formol

3. Mă mişc greoi şi încet
Şi-s ca un analfabet
Mi-e şi lene să vorbesc
Dau impresia că bolesc

4. Însă să ştii, nu-mi displace
Vreau să fiu lăsat în pace
Să stau eu în legea mea
Până când oi renăştea


Copyright © 20.12.2012-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu