luni, 8 aprilie 2013

Debusolat



Debusolat


1. Sunt în aer, habar n-am
Ce să fac şi stau la geam
Şi mă uit aşa în gol
Pentru că mă simt nasol

2. Sunt foarte dezorientat
Încotro am apucat?
O fi rău sau o fi bine?
Nu depinde doar de mine!

3. Unii-s contra, alţii-s pro
Alţii mă iau la mişto
N-oi sta aşa în neştire
Pe linia de plutire

4. Am s-ajung şi nu e greu
Trebe-oleacă de tupeu
Şi-am s-ajung cu-adevărat
Să nu fiu debusolat


Copyright © 28.11.2012-3 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu