miercuri, 10 aprilie 2013

Locvace



Locvace


1. Gura nu prea-mi stă închisă
Şi-am mereu ţintă precisă
Vorbesc mult, nu-mi tace gura
Nu prea folosesc cenzura

2. Doamne, cât sunt de limbut
Adeseori vorbesc brut
Iar pe gură ce îmi iese
La suflet tre să te-apese

3. Guraliv nevoie mare
Nu este altul sub soare
La câţiva le dau de furcă
Când încep... o cam încurcă

4. Sunt tare palavragiu
Problema e că o ştiu
Dar sunt luat... mare minune
Şi cu rele şi cu bune

5. Sunt volubil şi flecar
Vorbesc iar şi iar şi iar
N-am să stau în carapace
Mereu o să fiu locvace


Copyright © 29.11.2012-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu