luni, 29 aprilie 2013

Din...



Din...


1. Din ochii tăi mari, luminoşi
Ce mă privesc îndrăgostiţi
Simt că suntem doi norocoşi
Şi-am vrea să fim căsătoriţi

2. Din lacrimile-ţi izvorâte
Din ochişorii-ţi minunaţi
Eu văd imagini mohorâte
Iar ei doi sunt epuizaţi

3. Din aerul ce îl respiri
Prin nările tale micuţe
Oricând oricum tu mă inspiri
Şi lângă tine văd steluţe

4. Din buzele-ţi calde şi moi
Ce vor de-a dreptul să şoptească
Că vrei să fim noi amândoi
Simt că îmi eşti mană cerească

5. Din părul tău înmiresmat
Ce pe umeri bogat îţi cade
Simt c-am fost binecuvântat
Şi sper dragostea să dea roade

6. Din trupul tău fenomenal
Ce mă incită zi de zi
Îmi doresc şi-i foarte normal
Cu tine-o viaţă a trăi


Copyright © 17.12.2012 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu