joi, 14 martie 2013

Ştii Să-nghiţi?



Ştii Să-nghiţi?


1. Nu contează cum arată
Important la orice fată
„Dragă, fără să sughiţi
Te întreb scurt: ştii să-nghiţi?”

2. De mă vrei de tot pe veci
Uşor în genunchi te-apleci
Şi fără să te agiţi
Dovedeşte-mi: ştii să-nghiţi?

3. Bărbatul aşa-i făcut
Mă opresc, nu mai discut
De ne vrei căsătoriţi
Trece testul: ştii să-nghiţi?

4. Şi lângă tine voi sta
Asta precis pot jura
Şi vom trăi fericiţi
Pentru că tu ştii să-nghiţi

5. Fato, tu vrei ca la carte
De băieţi mulţi să ai parte?
În pat tre să mă inviţi
Arată-mi că ştii să-nghiţi


© Copyright November 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu