luni, 25 martie 2013

Poezie Fără Noimă



Poezie Fără Noimă


1. Eu astăzi crează un
Poem prost de om nebun
Pentru că îs plictisit
Şi am idei de tâmpit

2. Nu am subiect, nu am temă
Şi nici nu am vreo dilemă
Dacă-i vorbe de compus
E uşor, că-s un distrus

3. Rimele iese uşor
Chiar dacă sunt din topor
Reuşite sau... mai nu
Sunt poet! Spune şi tu!

4. Idei chiar nu contenesc
A-mi veni! Le preţuiesc!
Pentru că de lume râd
Chiar dacă io-s prost şi hâd

5. N-am ce face, sunt un geniu
Mă va ţine un mileniu
Cât o să am inspiraţie
Nu mă opresc din creaţie


© Copyright November 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu