vineri, 15 martie 2013

Secretara



Secretara


1. Sunt patron, am secretară
Nu e grasă, nu e chioară
Are frate nişte craci
Instant te bagă în draci

2. Dimineaţa când ajung
Mă şi uit la ea prelung
Ea îmi aduce cafeaua
Ce i-aş mai da acadeaua

3. Decolteul ei „defect”
Mă face să fiu erect
Nasturele stă deschis
Zici că este un proscris

4. Salariul tre să-i măresc
Pe bune, eu nu glumesc
Fusta-i scurtă te îngheaţă
N-are bani de ac şi aţă

5. Până sus este crăpată
Mi-e milă de biata fată
Merge drept cu pieptul scos
Nici nu priveşte în jos

6. În picioare poartă tocuri
Îţi provoacă numai şocuri
Căci cu vocea ei suavă
Ai vrea să îţi fie sclavă

7. De asta ai angajat-o
Foarte mult ai căutat-o
Este a ta secretară
E cea mai sexy din ţară!


© Copyright November 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu