luni, 11 martie 2013

Chinul Bărbatului

O altă poezie care n-a mai ajuns să fie citită din varii motive!



Chinul Bărbatului



1. Dragelor, de ziua voastră
Doar cu voia dumneavoastră
Vrem frumos să v-amuzăm
Şi-o să... caracterizăm

2. Bărbatul e-o... vietate
Ce face şi ea ce poate
Ca să vă fie pe plac
Chiar de-aveţi coastă de drac

3. Ne spetim şi ne munciţi
Să vă vedem că zâmbiţi
Dar sunteţi mereu ciufute
Voi chiar sunteţi nefutute?

4. Ne trezim de dimineaţă
Şi avem zâmbet pe faţă
Dar voi cu părul vâlvoi:
„Făcuşi dejun pentru doi?”

5. „Iubito-s treaz de la şase
Mi-a trecut frigul prin oase
Şi-am făcut ouă, cafea!”
„E amară, n-o pot bea!

6. Şi ăsta-i hal de omletă
Hai, arunc-o la chiuvetă!”
„Hainele sunt pregătite
Sunt pe sobă încălzite!”

7. „Numai un cretin putea
Să îmi pună fusta mea
Pe soba aia mizeră
Uite praf în atmosferă!

8. Eşti un prost şi-un tontălău
Tu nu gândeşti deloc! Zău!
Eu acum intru la baie
Să nu vii că iei bătaie!”

9. „Iubi, fac un pipi mic
Nu pot să m-abţin, îţi zic!”
„Intră, ai două minute
Haide, mişcă-te mai iute!”

10. Voi sunteţi nimicitoare
Ne loviţi unde ne doare
Nimic noi nu putem face
Mereu ne luăm bobârnace

11. Tot ce facem, nu e bine
Şi ne faceţi de ruşine:
„Eşti inapt şi eşti un prost
Nu mai eşti cum tu ai fost!”

12. „Draga mea, nu m-am schimbat!”
„Ba eşti un inadaptat!
Şi acasă îmi vii beat...!”
„Fă, eşti proastă, ai turbat?”
13. „În oraş nu mai ieşim
Limitele depăşim
Ţipi la mine, eşti nervos!”
„Păi, dacă mă-ntorci pe dos!

14. Ia fii bună şi fii calmă
Şi o să-ţi mănânc din palmă
Să nu mai fii egoistă
Şi-atunci n-o să mai fii tristă!”

15. „Nu-mi spui mie ce să fac
Io-s deşteaptă, tu gândac
Şi trebe să te supui
Altfel... să-ţi pui pofta-n cui!

16. În casă deloc n-ajuţi
Tu doar vrei mereu să fuţi
Şi să stai cu cracii sus
În pat la televizor pus!

17. Cu ai tăi ieşi foarte des
Cu-ai mei nu, bineînţeles
Faci doar cum te taie capu
Ai grijă că dai de dracu’!”

18. „Doar pentru tine respir
În casă doar eu aspir
Vasele le şterg mereu
Rufele le-ntind tot eu

19. Cum poţi spune că nu fac
Nimic. Te doare la cap?”
„Ia vezi, nu mă mai jigni
Că pe preş tu vei dormi!”

20. „E un chin, nu mai suport
Eu fac tot mereu efort!”
„Ce efort? Flori nu-mi mai dai
În loc de cină... un ceai

21. De-aniversări nu ţii minte
Ai uitat de jurăminte
Şi am intrat în banal
Mergem în jos, nu la deal!”

22. „Te rog, nu mai fii... femeie
Că-ţi pun un lacăt cu cheie
Îţi leg piatră şi în sâc
Te-arunc şi faci bâldâbâc!”

23. Voi cele aici de faţă
Să o luaţi ca pe-o povaţă
Şi să nu fiţi certăreţe
Şi el o să vă răsfeţe

24. Că noi pentru voi trăim
Şi doar pe voi vă iubim
Iar acum frumos închei
LA MULŢI ANI voi, dragi femei!





© Copyright February 2013 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu