miercuri, 6 martie 2013

Foaie Verde...



Foaie Verde...




1. Peste tot la noi în ţară
La muzica populară
Rapsozii, cum e firesc
De... foaie verde vorbesc

2. Eu pe loc nu am să stau
Câteva exemple dau
Şi... să trecem în revistă
Nişte foi care există

3. Foaie verde caltaboş
Baba stă-n casă c-un moş
Foaie verde de arţar
De arţag eu am chef iar

4. Foaie verde de măslină
Vreau să am şi eu maşină
Foaie verde pătrunjel
De Paşte mănânc doar miel

5. Foaie verde-crud de pară
Mi-e frică c-o dau în bară
Foaie verde de caisă
Pe stradă cerşesc o fisă

6. Foaie verde piersicuţă
Aş mânca mămăliguţă
Foaie verde gogoşar
Azi mă simt un armăsar

7. Foaie verde de alună
Am o gagicuţă bună
Foaie verde de cireaşă
E cheală şi-are cocoaşă
8. Foaie verde vişinată
Am o minte cam ciudată
Foaie verde strugurei
Mă gândesc la chiloţei

9. Foaie verde acadea
Mă comport fără perdea
Foaie verde ştiucă moartă
Bat cu pumnii tare-n poartă

10. Foaie verde de erete
Dau cu capul de perete
Foaie verde trandafir
Hai cu mine-n cimitir

11. Foaie verde de lalea
Am mâncat, am burtă grea
Foaie verde de tulipă
O să vomit într-o clipă

12. Foaie verde dobrogeană
Fetele vor doar banană
Foaie verde măghiran
Ştiu că sunt aerian

13. Foaie verde prăjitură
Pe care-o bag doar în gură
Foaie verde furculiţă
Să îţi bag în cur o liţă

14. Foaie verde ca alunul
Uite poarta, uite drumul
Foaie verde-am terminat
V-aţi dat seama-s un ratat



© Copyright November 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu